vrijdag 28 januari 2011

De eerste resultaten van mijn shoot van voor de operatie met Jessica Evans:





Ben er echt gigantisch blij mee! De foto's zijn veel beter geworden dan ik had durven hopen. I look hella sexy! Hoop snel weer met haar samen te werken.

Ik mag dan nu misschien nog maar een echte borst hebben, ik ga nog altijd graag op de foto. Het zien van het resultaat van de amputatie en de reconstructie na de operatie is me overigens enorm meegevallen. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk vind ik het enorm k** dat ik mijn borst ben verloren, maar ik heb er direct 'iets' voor in de plaats gekregen en dat 'iets' ziet er niet helemaal beroerd uit. Bovendien is dat 'iets' ook nog helemaal niet af. Ik heb goede hoop voor het eindresultaat.

7 opmerkingen:

  1. Hehe,

    De foto's zijn echt super mooi. Ik vind deze tot nu toe gaafste. Ik lees trouwens nu ook dat je bent geopereerd. Ik wens je veel sterkte en vind het goed om te horen dat je er zo positief over bent. Veel succes ook met je toekomstige foto projecten, je bent echt fotogeniek :3

    x Sue ( achternichtje :P kind van Katrien, nicht van jouw moeder :P lol is lang geleden dat we elkaar gezien hebben O_O )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sue,

    Ik weet nog wel wie je bent hoor. ;)

    Bedankt voor de complimenten! :) Ja, ik ben inderdaad net geopereerd. Positief blijven is voor mij de enige manier om hiermee om te gaan. Natuurlijk ben ik ook wel eens verdrietig en boos, maar mijn innerlijke kracht om te willen vechten neemt altijd weer de overhand.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah ik dacht misschien ben je me vergeten :P Neej maar echt ik bewonder je foto's enorm. Je staat er zo goed op en de resultaten zijn zo creatief. Ik ben jaloers, ik sta nooit goed op foto's :P en ben veelste onzeker voor dit soort dingen. Model staan zeg maar O_O

    Wel sterk hoor dat je zo bent! Echt heel knap van je ;) Natuurlijk moet je het er soms ook uitlaten en dat doe je ook. Dus ga zo door meid! Mooi werk en wees positief in het leven en trots in wat je doet <3!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "I look hella sexy" yes you do! Je bent goed achter de camera, maar ook zeker voor! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er zeker sexy uit! Vind de foto's echt geweldig ^^

    BeantwoordenVerwijderen